Najstarsza matka na świecie, czy żałuje późnego macierzyństwa?

Najstarszą matką na świecie jest Daljinder Kaur z Indii, mama rocznego chłopca.

 

Daljinder została mamą w wieku 70 lat, jej mąż zbliżał się do 80. Było to możliwe dzięki zapłodnieniu in vitro. Czy dziś żałuje decyzji o późnym macierzyństwie?

Mam coraz wyższe ciśnienie i bardzo szybko się męczę. 
Odwiedzałam różnych lekarzy, ale dawali mi tylko lekarstwa i plan dietetyczny. Armaan obecnie raczkuje, przez co ciągle się schylam i to jest dla mnie trudne. 
Moje ciało już tego nie wytrzymuje. Jest ciężej niż myślałam.
To słowa 71-latki.


Według jej relacji bardzo szybko straciła pokarm, ma z tego powodu wyrzuty sumienia gdyż chłopczyk nie należy do pulchnych dzieci.

Mimo wszystko Daljinder Kaur twierdzi, że drugi raz podjęłaby taką samą decyzję.

Nie żałuję. Nieważne, dokąd pójdę, on zawsze próbuje iść za mną. Kocham go. Spędzam z nim cały dzień. Nie korzystamy z pomocy niani. Dzielimy obowiązki jak tylko się da. Kiedy ja gotuję, mały jest na rękach u ojca.