Reklama Adrian: "Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?"

Na billboardach oraz w mediach społecznościowych pojawiły się nowe reklamy "Adrian", producenta rajstop.

Hasło przewodnie firmy produkującej rajstopy "Adrian" to: 
Adrian kocha wszystkie kobiety...
Teraz, w ich reklamie, możemy zobaczyć najmniejszą kobietę świata: Jyoti Amge, mieszkankę Indii.
Fotografia opatrzona jest hasłem „Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?”.

Dyrektor firmy Adrian (Małgorzata Rosołowska-Pomorska) przyznała, że zdanie to odnosi się też do badań prenatalnych i kwestii dotyczących aborcji w Polsce.


500 billboardów z Jyoti można znaleźć w 13 największych miastach Polski, m.in. w Krakowie.
W reklamach firmy "Adrian" brała też udział pierwsza polska transseksualna posłanka Anna Grodzka.