Ojciec oblał ją kwasem!

Niestety w niektórych częściach świata wciąż dochodzi do takich tragedii.

Khushboo Devi  jeszcze niedawno była piękną kobietą, ojciec postanowił odebrać jej urodę, zdrowie, zafundował jej ogromny ból i cierpienie.

Wszystko zaczęło się w dzieciństwie. Gdy Khushboo Devi była małą dziewczynką odkryła, że jej tata ma "brudne" tajemnice.

Kiedy miałam 12 lat zaczęłam pracę w tej samej fabryce co mój ojciec. Widziałam, jak przyprowadzał młode dziewczyny, niemal dzieci, i zamykał się z nimi w pokoju pełnym mężczyzn. Gwałcili je tam wszyscy, a potem sprzedawał je żony. Mnie także próbował sprzedać, ale ukrywałam się i bogowie mnie ocalili.

Gdy kobieta doniosła o kolejnej transakcji ojca, ten postanowił odwiedzić ją w domu.

Byłam w domu z mężem i córeczką, kiedy ktoś zapukał do drzwi. Kiedy je otworzyłam, zobaczyłam mojego ojca, Manika Chandra. Nie zdążyłam nic powiedzieć, ponieważ od razu wylał mi na twarz jakąś substancję. Poczułam straszny ból, nie wiedziałam co się dzieje.

Życie młodej dziewczyny to był koszmar, była zastraszana, żyła z wiedzą o czynach do których dopuszczał się ojciec. Gdy miała 14-lat wymienił ją za długi. Kazał jej wyjść za mąż za hydraulika, któremu był winny pieniądze. Początkowo dziewczyna się wzbraniała, jednak jej mąż okazał się dobrym człowiekiem i wyrwał ją z piekła.

Błagałam, żeby się zatrzymał, ale wiedziałem, że nie mogę zrobić wiele. Moja matka powiedziała, że ​​Vinod jest dobrym człowiekiem. I po tych wszystkich latach jestem szczęśliwa z Vinodem.


 

Komentarze